Prabangus visureigis Lexus NX sužavi akimirksniu. Dabar šį modelį galima įsigyti ir su NX Overtrail komplektacija, kurios drąsų stilių, įmantrias firmines groteles ir plačią laikyseną sustiprina elegantiškas galinis žibintas ir 20 colių ratlankiai. Viduje, meistriško Takumi salono apsuptyje, įrengtas didelis 14 colių raiškusis jutiklinis ekranas ir nauji skaitmeniniai prietaisai. Leiskitės į kelionę su įsikraunančiu hibridu NX 350h arba įkraunamuoju hibridu NX 450h+ ir mėgaukitės naujuoju elektrifikavimo etalonu.
ĮSPŪDINGAS PRABANGAUS VISUREIGIO DIZAINAS
Naujus prabangaus dizaino standartus nustatantis NX kėbulas yra aptakus ir dinamiškas.
PAJUSKITE HIBRIDINIO ELEKTRIFIKAVIMO JAUDULĮ
Ketvirtosios kartos hibridas NX 350h arba įkraunamasis hibridas NX 450h+ su itin aštriu dinamišku valdymu.
IŠSKIRTINIS RANKŲ DARBO LEXUS
Sėdėdami į vairuotoją orientuotame Tazuna salone, galėsite ne tik sutelkti dėmesį į kelią, bet ir pajusti mūsų Takumi meistrų kompetenciją.
IŠMANESNĖ VAIRUOTOJO SĄSAJA
Nauji skaitmeniniai prietaisai ir didelis 14 colių Lexus Link multimedijos jutiklinis ekranas pabrėžia pažangią automobilio išvaizdą.
NOVATORIŠKA ELEKTRIFIKUOTA HIBRIDO TECHNOLOGIJA
Ketvirtosios kartos įsikraunantis hibridas NX 350h pasižymi didesne galia ir efektyvumu, tuo tarpu NX 450h+ nustato naujus įkraunamųjų hibridų standartus.
GYVOSIOS PRABANGOS APSUPTYJE
NX salone puikiai dera Mark Levinson® 17 garsiakalbių Premium Surround garso sistema, tuo tarpu komforto pojūtį pagerina S-Flow klimato kontrolė.
KELIAUKITE UŽTIKRINTAI
Lexus Safety System + yra tarsi nuosavas šturmanas. Pavyzdžiui, naujausia susidūrimų padedanti išvengti sistema dabar dieną gali aptikti motociklininkus, o naktį – pėsčiuosius.
SAUGA MIESTE
Naujiena NX modelyje – saugaus išlipimo pagalba, neleidžianti atidaryti durelių, jei iš paskos per arti priartėja transporto priemonė, pvz., dviratininkas.
Read timed out
POST https://aph-webcarconfig.lexus-europe.com/v1/grade-selector/lt/lt?modelId=0323fb5f-9bfa-4c22-92ac-fb637f84c451
NX išorėje susilieja gyvybingas dinamiškumas, pažangių technologijų inovacijos ir šauni mada, todėl jo išvaizda neapsiriboja vien estetika. Mūsų dizaineriai glaudžiai bendradarbiavo su Lexus inžinieriais, kad sukurtų itin stabilų ir aerodinamiškai efektyvų automobilį. Tai – funkcinis grožis. Įspūdžiai persismelkia į unikalų Tazuna saloną, kuriame visi svarbiausi prietaisai išdėstyti aplink vairuotoją, taip sukuriant kontrolės ir laukimo jausmą.
HIBRIDINĖS SISTEMOS TECHNOLOGIJA
KODĖL ELEKTRIFIKAVIMAS SVARBUS?
Manome, kad, norint sumažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekį, būtina veiksmingai elektrifikuoti transporto priemones. Nuo pirmojo pasaulyje elektrifikuoto prabangaus automobilio RX 400h pasirodymo 2005 m. Lexus ėmėsi iniciatyvos kurti ir skatinti plačiai naudoti įsikraunančius ir įkraunamuosius hibridus. Iki 2050 m. planuojame ne tik sumažinti automobilių emisiją, bet ir pasiekti, kad visos Lexus gamyklos išmestų dar mažiau CO2 ir sunaudotų kuo mažiau vandens.
Pajudant iš vietos ir važiuojant mažesniu greičiu, NX 350h varo galingas priekinis elektrinis motoras (visų ratų pavaros modeliuose padeda galinis elektrinis motoras), o elektros energiją tiekia akumuliatorius. Tuo metu trumpą atstumą galima mėgautis beveik begarsiu ir visiškai elektra varomu automobiliu.
PASTOVIU GREIČIU VAŽIUOJA BEVEIK BE GARSO
Lexus įsikraunantys hibridai važiuoja tyliai ir ramiai. Važiuojant didesniu greičiu, tyliai užvedamas itin sklandus 2,5 l benzininis variklis, kuris prireikus gauna pagalbą iš elektrinio (-ų) motoro (-ų). Varikliui veikiant optimaliu sukimosi dažniu, energijos perteklių galima naudoti akumuliatoriui įkrauti. Be mažos taršos ir degalų sąnaudų šis beveik tobulas benzininio ir elektrinių galios agregatų jėgos paskirstymas užtikrina nepaprastą vairavimo malonumą, kuris būdingas NX 350h.
STAIGUS TIESINIS PAGREITIS
Lexus įsikraunančius hibridus smagu vairuoti. Kai sparčiai greitėjate, elektrinio (-ų) motoro (-ų) galia akimirksniu papildo NX 2,5 l benzininį variklį. Kartu jie sukuria didelį sukimo momentą, užtikrinantį greitą linijinį pagreitį būtent tada, kai to reikia.
REGENERACINIS STABDYMAS BE BŪTINYBĖS PRIJUNGTI PRIE ELEKTROS TINKLO
Lėtėjant, riedant arba sustojus benzininis variklis dažnai tyliai išsijungia. Stabdant arba atleidus greičio pedalą, regeneracinio stabdymo funkcija panaudoja automobilio kinetinę energiją (įprastiniuose automobiliuose ji iššvaistoma). NX 350h šią energiją paverčia elektros energija, kuri kaupiama hibridinės sistemos akumuliatoriuje – kartu su energija, generuojama važiuojant didesniu greičiu, todėl automobilio niekada nereikia prijungti prie elektros tinklo.
Kaip veikia įkraunamasis hibridas NX 450h+?
Mūsų Lexus įkraunamojo hibrido pavaros agregatas sujungia 4 kartos Lexus įsikraunančio hibrido* ir Lexus elektromobilio (EV) technologijų privalumus. Pliusas pavadinime NX 450h+ žymi itin galingą ličio jonų akumuliatorių ir išskirtinį elektra nuvažiuojamą atstumą. Skirtingai nei įprastuose įkraunamuosiuose hibriduose, kai akumuliatorius išsikrauna, Lexus NX 450h+ persijungia į itin efektyvų Lexus įsikraunančio hibrido režimą ir įkrauna akumuliatorių važiuojant.
ELEKTRA NUVAŽIUOJAMAS ATSTUMAS
NX 450h+ keturių režimų rinkiklis užtikrina, kad kelionė visada būtų sklandi ir smagi. Numatytoji elektros režimo nuostata leidžia maksimaliai išnaudoti akumuliatorių ir nuvažiuoti iki 73 km** (mišriuoju ciklu, iki 96 km** mieste). Pažangus 18,1 kWh ličio jonų akumuliatorius leis mėgautis beveik begarsiu važiavimu vien elektra iki 135 km/h greičiu.
PAGREITIS PAGAL POREIKĮ
Automatiniu elektros-hibridiniu režimu ir atsižvelgiant į tai, kaip stipriai nuspausite greičio pedalą, galingas benzininis variklis įsijungs ir užtikrins staigų linijinį pagreitį, kai tik to prireiks, ir leis pasiekti 100 km/h vos per 6,3 sekundės.
ĮKRAUNAMA VAŽIUOJANT
Jei reikia skubiai įkrauti akumuliatorių, pvz., norint įvažiuoti į nulinės taršos zoną, galite įjungti akumuliatoriaus įkrovimo režimą.
PATIRTIS PAGAMINUS 2,5 MLN. HIBRIDŲ
Naudojant 4 kartos Lexus įsikraunančią hibridinę* technologija, jei akumuliatoriaus įkrovos lygis sumažės važiuojant elektros arba automatiniu elektros-hibridiniu režimu, sistema persijungs į itin efektyvų hibridinį režimą ir leis vėl mėgautis visa automobilio galia.
ĮKRAUKITE NAMIE ARBA KELIONĖJE
Kad elektra nuvažiuojamas atstumas ir eksploatacinės savybės būtų geriausi, akumuliatorių galėsite įkrauti Lexus įkrovimo stotelėje namie arba viešojoje įkrovimo vietoje. Programėlėje Lexus Link+ pateikiama informacijos apie įkrovimo stotelių visoje Europoje vietą, pasiekiamumą ir net kilometro kainą.
** Nuvažiuojamas atstumas pagal WLTPWLTP – tai oficialus bandymas, atliekamas laboratorinėmis sąlygomis (23 °C, išjungta klimato kontrolė, ant važiuoklės dinamometrinio stendo), leidžiantis klientams palyginti skirtingus akumuliatorinių elektromobilių modelius pagal tuos pačius kriterijus. Visų akumuliatorinių elektromobilių WLTP ir faktinis nuvažiuojamas atstumas skiriasi. Nors WLTP duomenys yra standartiniai, rodomas nuvažiuojamas atstumas ir efektyvumas gali skirtis, atsižvelgiant į individualius veiksnius. Jų supratimas padės klientams visapusiškai įvertinti savo automobilį.
Kas yra naujasis NX Overtrail?
Kad ir kur važiuotumėte, NX Overtrail neabejotinai atkreips dėmesį, nes turi specialiai pritaikytą pakabą ir 15 mm didesnę prošvaisą. Overtrail galima rinktis iš 7 nuostabių spalvų, įskaitant išskirtinę Moon Desert, ir savitų 18 colių matinės juodos spalvos ratlankių su visureigio padangomis. Išvaizdą papildo drąsios juodos priekinės grotelės su nerūdijančiojo plieno apdaila, juodi šoniniai veidrodėliai ir stogo sijos. Viduje galėsite mėgautis prabanga, kurią užtikrina Takumi Khaki Tahara apmušalai ir Bookmatch Woodgrain apdaila.
Ką reiškia turėti NX?
Sunkiai dirbame, siekdami užtikrinti, kad Jūsų Lexus hibridą būtų malonu vairuoti ir turėti. Šiuo metu Europos keliais važinėja daugiau nei 500 000 Lexus hibridinių automobilių. Visi jie pagaminti specialiose ultramoderniose gamyklose Japonijoje pagal griežtus kokybės standartus, dėl kurių Lexus hibridiniai automobiliai nuolat pelno patikimumo apdovanojimus visame pasaulyje. Be stulbinančio sklandumo ir rafinuotumo, įvertinsite gerokai mažesnes išlaidas ne tik degalams, bet ir stabdžiams, padangoms bei kitiems komponentams dėl regeneracinio stabdymo ir pažangių galios valdymo sistemų.
Kokie Lexus NX matmenys?
Lexus NX yra vidutinio dydžio prabangus krosoveris. NX važiuoklės bazė siekia 2 690 mm, jis yra 4 660 mm ilgio, 1 865 mm pločio ir 1 670 mm aukščio. Salone taip pat erdvu. Didelio efektyvumo ličio jonų akumuliatoriai, sukurti NX modeliams ir sumontuoti po galinėmis sėdynėmis, prisideda ir prie erdvaus salono, ir prie puikių vairavimo savybių.
Ar Lexus NX diegiamas balso pagelbiklis?
Taip. NX įrengta naujausia sistema Lexus Link Connect, valdoma per 14 colių jutiklinį ekraną, kuriame įdiegtas Hey Lexus bortinis pagelbiklis.
Ar Lexus NX yra Apple CarPlay?
Taip. Galite susieti savo išmanųjį telefoną ir, naudodami belaidę arba laidinę jungtį, prisijungti prie Apple CarPlay.
Ar Lexus NX yra Android Auto?
Taip. Išmaniųjų telefonų integracija pasiekiama naudojant laidinę Android Auto jungtį.
Kokios yra skirtingos NX komplektacijos?
Galima įsigyti įkraunamąjį hibridą Lexus NX 450h+ arba įsikraunantį hibridą Lexus NX 350h. Galima rinktis komplektacijas COMFORT, BUSINESS, BUSINESS PLUS, EXECUTIVE, NX LUXURY, OVERTRAIL ir F SPORT.
Kiek laiko Lexus gamina elektrifikuotus automobilius?
2005 m. Lexus pristatė įsikraunantį hibridą RX 400h, kuriuo prasidėjo prabangių automobilių rinkos elektrifikacija. Po trijų dešimtmečių ir 2,8 milijono Lexus hibridų šiandien mes ir toliau puoselėjame savo klientų gyvenimo būdą, siūlydami visą elektrifikuotų modelių asortimentą.
Konkrečios funkcijos priklauso nuo pasirinkto komplektacijos lygio.
Į kainą įskaičiuota rodoma kėbulo spalva.
Pasiūlymas galioja automobiliams, užregistruotiems oficialioje Lexus atstovybėje iki 2025-06-30, arba kol bus kampanijos automobilių.
Tipinis pavyzdys: jei automobilio kaina būtų 65.000,00 EUR su PVM, pradinė įmoka – 10%*, sutarties terminas – 60 mėn., fiksuotoji metinė palūkanų norma – 1,50%, administravimo mokestis – 650 EUR, likutinė vertė – 35,03%*, tai finansuojama suma – 58.500,00 EUR, mėnesio įmoka – 647 EUR, bendra kredito gavėjo mokama suma – 62.236,58 EUR, bendros vartojimo kredito kainos metinė norma – 1,84%. Automobilis turi būti apdraustas sutartyje aptartomis sąlygomis (draudimo išlaidos į skaičiavimą neįtrauktos). Finansavimą teikia Luminor Lizingas UAB, pasiūlymas galioja nuo 2025-04-01 iki 2025-06-30. Pasiūlymas nėra įsipareigojimas suteikti finansavimą.
*skaičiuojama nuo automobilio kainos su PVM.