LEXUS NX
SUKURTAS GERIEMS POJŪČIAMS
Prabangus visureigis Lexus NX sužavi akimirksniu. Dabar šį modelį galima įsigyti ir su NX Overtrail komplektacija, kurios drąsų stilių, įmantrias firmines groteles ir plačią laikyseną sustiprina elegantiškas galinis žibintas ir 20 colių ratlankiai. Viduje, meistriško Takumi salono apsuptyje, įrengtas didelis 14 colių raiškusis jutiklinis ekranas ir nauji skaitmeniniai prietaisai. Leiskitės į kelionę su įsikraunančiu hibridu NX 350h arba įkraunamuoju hibridu NX 450h+ ir mėgaukitės naujuoju elektrifikavimo etalonu.
Forced client side injection based on cached strategy
POST https://aph-webcarconfig.lexus-europe.com/v1/grade-selector/lt/lt?modelId=0323fb5f-9bfa-4c22-92ac-fb637f84c451&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=adm_search_lexus_automobiliai_generic_lt_lt_tlk200&utm_content=naujasis_nx_lt&gad_source=1&gclid=CjwKCAiA6aW6BhBqEiwA6KzDcx1Nn2xQ2HwJxPzPUNhJWwlc7qNY8uTXZpUKhuWP_za51w22LDdlIRoClOkQAvD_BwE
ŽIŪRĖKITE DAUGIAU
DAŽNAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI
- Visos
- Galios agregatai
- Apie NX
- Technologija
- Versijos
MAŽESNIU GREIČIU – VIEN ELEKTRA
Pajudant iš vietos ir važiuojant mažesniu greičiu, NX 350h varo galingas priekinis elektrinis motoras (visų ratų pavaros modeliuose padeda galinis elektrinis motoras), o elektros energiją tiekia akumuliatorius. Tuo metu trumpą atstumą galima mėgautis beveik begarsiu ir visiškai elektra varomu automobiliu.
PASTOVIU GREIČIU VAŽIUOJA BEVEIK BE GARSO
Lexus įsikraunantys hibridai važiuoja tyliai ir ramiai. Važiuojant didesniu greičiu, tyliai užvedamas itin sklandus 2,5 l benzininis variklis, kuris prireikus gauna pagalbą iš elektrinio (-ų) motoro (-ų). Varikliui veikiant optimaliu sukimosi dažniu, energijos perteklių galima naudoti akumuliatoriui įkrauti. Be mažos taršos ir degalų sąnaudų šis beveik tobulas benzininio ir elektrinių galios agregatų jėgos paskirstymas užtikrina nepaprastą vairavimo malonumą, kuris būdingas NX 350h.
STAIGUS TIESINIS PAGREITIS
Lexus įsikraunančius hibridus smagu vairuoti. Kai sparčiai greitėjate, elektrinio (-ų) motoro (-ų) galia akimirksniu papildo NX 2,5 l benzininį variklį. Kartu jie sukuria didelį sukimo momentą, užtikrinantį greitą linijinį pagreitį būtent tada, kai to reikia.
REGENERACINIS STABDYMAS BE BŪTINYBĖS PRIJUNGTI PRIE ELEKTROS TINKLO
Lėtėjant, riedant arba sustojus benzininis variklis dažnai tyliai išsijungia. Stabdant arba atleidus greičio pedalą, regeneracinio stabdymo funkcija panaudoja automobilio kinetinę energiją (įprastiniuose automobiliuose ji iššvaistoma). NX 350h šią energiją paverčia elektros energija, kuri kaupiama hibridinės sistemos akumuliatoriuje – kartu su energija, generuojama važiuojant didesniu greičiu, todėl automobilio niekada nereikia prijungti prie elektros tinklo.
Mūsų Lexus įkraunamojo hibrido pavaros agregatas sujungia 4 kartos Lexus įsikraunančio hibrido* ir Lexus elektromobilio (EV) technologijų privalumus. Pliusas pavadinime NX 450h+ žymi itin galingą ličio jonų akumuliatorių ir išskirtinį elektra nuvažiuojamą atstumą. Skirtingai nei įprastuose įkraunamuosiuose hibriduose, kai akumuliatorius išsikrauna, Lexus NX 450h+ persijungia į itin efektyvų Lexus įsikraunančio hibrido režimą ir įkrauna akumuliatorių važiuojant.
ELEKTRA NUVAŽIUOJAMAS ATSTUMAS
NX 450h+ keturių režimų rinkiklis užtikrina, kad kelionė visada būtų sklandi ir smagi. Numatytoji elektros režimo nuostata leidžia maksimaliai išnaudoti akumuliatorių ir nuvažiuoti iki 73 km** (mišriuoju ciklu, iki 96 km** mieste). Pažangus 18,1 kWh ličio jonų akumuliatorius leis mėgautis beveik begarsiu važiavimu vien elektra iki 135 km/h greičiu.
PAGREITIS PAGAL POREIKĮ
Automatiniu elektros-hibridiniu režimu ir atsižvelgiant į tai, kaip stipriai nuspausite greičio pedalą, galingas benzininis variklis įsijungs ir užtikrins staigų linijinį pagreitį, kai tik to prireiks, ir leis pasiekti 100 km/h vos per 6,3 sekundės.
ĮKRAUNAMA VAŽIUOJANT
Jei reikia skubiai įkrauti akumuliatorių, pvz., norint įvažiuoti į nulinės taršos zoną, galite įjungti akumuliatoriaus įkrovimo režimą.
PATIRTIS PAGAMINUS 2,5 MLN. HIBRIDŲ
Naudojant 4 kartos Lexus įsikraunančią hibridinę* technologija, jei akumuliatoriaus įkrovos lygis sumažės važiuojant elektros arba automatiniu elektros-hibridiniu režimu, sistema persijungs į itin efektyvų hibridinį režimą ir leis vėl mėgautis visa automobilio galia.
ĮKRAUKITE NAMIE ARBA KELIONĖJE
Kad elektra nuvažiuojamas atstumas ir eksploatacinės savybės būtų geriausi, akumuliatorių galėsite įkrauti Lexus įkrovimo stotelėje namie arba viešojoje įkrovimo vietoje. Programėlėje Lexus Link+ pateikiama informacijos apie įkrovimo stotelių visoje Europoje vietą, pasiekiamumą ir net kilometro kainą.
* WLTP rodikliai. Daugiau informacijos apie naująjį WLTP bandymų metodą rasite svetainėje: https://www.lexus.lt/legal/wltp
** Nuvažiuojamas atstumas pagal WLTPWLTP – tai oficialus bandymas, atliekamas laboratorinėmis sąlygomis (23 °C, išjungta klimato kontrolė, ant važiuoklės dinamometrinio stendo), leidžiantis klientams palyginti skirtingus akumuliatorinių elektromobilių modelius pagal tuos pačius kriterijus. Visų akumuliatorinių elektromobilių WLTP ir faktinis nuvažiuojamas atstumas skiriasi. Nors WLTP duomenys yra standartiniai, rodomas nuvažiuojamas atstumas ir efektyvumas gali skirtis, atsižvelgiant į individualius veiksnius. Jų supratimas padės klientams visapusiškai įvertinti savo automobilį.
Kad ir kur važiuotumėte, NX Overtrail neabejotinai atkreips dėmesį, nes turi specialiai pritaikytą pakabą ir 15 mm didesnę prošvaisą. Overtrail galima rinktis iš 7 nuostabių spalvų, įskaitant išskirtinę Moon Desert, ir savitų 18 colių matinės juodos spalvos ratlankių su visureigio padangomis. Išvaizdą papildo drąsios juodos priekinės grotelės su nerūdijančiojo plieno apdaila, juodi šoniniai veidrodėliai ir stogo sijos. Viduje galėsite mėgautis prabanga, kurią užtikrina Takumi Khaki Tahara apmušalai ir Bookmatch Woodgrain apdaila.
* WLTP rodikliai. Daugiau informacijos apie naująjį WLTP bandymų metodą rasite svetainėje: https://www.lexus.lt/legal/wltp
Konkrečios funkcijos priklauso nuo pasirinkto komplektacijos lygio.
Į kainą įskaičiuota rodoma kėbulo spalva.