1. New Cars
  2. ES
Spartusis pasirinkimas
Spartusis pasirinkimas
Nuo
50500.0
Uždarykite dureles. Skirkite šiek tiek laiko pasimėgauti tyla erdvaus salono viduje. Tada paleiskite beveik begarsį elektrinį variklį ir leiskite 17 „Mark Levinson“ garsiakalbių apsupti Jus itin švariu garsu. Pajuskite variklio galią, šiam išvystant pageidaujamą greitį per kelias sekundes. Pajuskite pasitenkinimą mažomis savo automobilio degalų sąnaudomis ir itin maža CO2 emisija. Leiskitės į nepertraukiamą 900 km kelionę be būtinybės įkrauti akumuliatorių arba papildyti degalų atsargas. Mėgaukitės didesniu saugumu, kurį siūlo naujoviški skaitmeniniai šoniniai galinio vaizdo veidrodėliai. Tai – naujasis įsikraunantis hibridas Lexus ES. Tai – automobilis, kuris siūlo daugiau.

PASAULINĖ NAUJOJO LEXUS ES PREMJERA

Naujasis ES išsiskiria naujovėmis, pagerinusiomis važiavimo savybes, t. y. nauja adaptyviąja kintamąja pakaba, skirta F SPORT modeliams, ir evoliucionavusia saugos sistema Lexus Safety System +, diegiama visuose ES modeliuose.

IŠSKIRTINIS DEGALŲ SUNAUDOJIMAS REALIOMIS SĄLYGOMIS

Atliekant Vokietijos ADAC ekonomiškumo testą, „aukštesnės vidurinės klasės“ automobilių segmente ES 300h hibridas tapo lyderiu ir vieninteliu modeliu, pelniusiu 4 žvaigždutes iš 5.

LEXUS SAVAIME ĮSIKRAUNANTIS HIBRIDAS

Sužinokite daugiau apie ketvirtosios kartos Lexus Self-Charging Hybrid technologiją, kuri yra naujojo ES 300h širdis.

1/ Pasirinkti ES įrangos lygį
1/ Pasirinkti ES įrangos lygį

1 pasirenkama įranga

1 pasirenkama įranga

2/ Pasirinkite norimą variantą
2/ Pasirinkite norimą variantą

6 pasirenkama įranga

6 pasirenkama įranga

INTERJERAS

NAUJI LED ŠVIESŲ ŽIBINTAI

Visi nauji ES modeliai išskiria atnaujinto dizaino priekiniais žibintais. Įspūdingi 3 dalių projekciniai LED šviesos diodų žibintai sukuria išskirtinumo įspūdį ir turi įdiegtą BladeScan® AHS (Adaptive High-beam System) adaptyviąją tolimųjų šviesų technologiją. Pakeistas žibintų vidaus dizainas padėjo sukurti ryškesnę automobilio išvaizdą ir padidinti jo funkcionalumą. Kiekvienas žibintas paryškintas Lexus būdingais dienos šviesos žibintais (DRL).

4 KARTOS LEXUS SAVAIME ĮSIKRAUNANČIO HIBRIDO SISTEMA

Naujajame ES 300h įmontuota naujausios kartos Lexus savaime įsikraunančio hibrido sistema, kuri lemia žemas degalų sąnaudas, rafinuotas eksploatacines savybes ir nedidelę CO₂ emisiją, siekiančią vos 119 g/km. Tai išmanus pasirinkimas vairuotojams, besižvalgantiems alternatyvų įprastiems benzininiams ar dyzeliniams varikliams. Automobilis įsikrauna, kol važiuojate, lėtėjate ar stabdote, o tai reiškia, kad Jums niekada nereikės įjungti ES 300h į elektros tinklą ar sukti galvos dėl baterija įveikiamo atstumo.

NAUJOS LEXUS PRIEKINĖS GROTELĖS

Siekiant išsaugoti iškart atpažįstamo prabangaus sedano tapatybę, buvo patobulintos ES 300h priekinės radiatoriaus grotelės: sumažintas vertikalių ir L formos detalių skaičius, taip dar labiau pabrėžiant horizontalią tėkmę ir judėjimą į priekį. ES 300h F SPORT pasižymi ikoniškomis juodomis, F modeliams skirtomis grotelėmis.

Vietoj įprastų šoninių veidrodėlių įrengtos patobulintos kameros. Dėl to salone esančiuose skaitmeniniuose šoninio vaizdo monitoriuose geriau matoma tai, kas yra už automobilio. Patobulinta įvairių trikdžių apdorojimo sistema suteikia galimybę atvaizduoti aiškesnį vaizdą tada, kai mainosi šviesa ir šešėliai, taip pat mažiau mirga LED ekranai.
Radarai, sumontuoti galiniame buferyje, nustato, kada gretimose juostose atsiduria transporto priemonės, dar nematomos šoninio vaizdo veidrodėliuose. Jeigu vairuotojas nori pakeisti eismo juostą, o ES nematomoje zonoje atsiduria kitas automobilis, ant atitinkamos pusės veidrodėlio įsižiebia perspėjamasis signalas.
Naujajame ES 300h įdiegta patobulinta saugumo sistema Lexus Safety System +. Galima sakyti, jog visuomet šalia turėsite šturmaną, leidžiantį Jums jaustis saugiai bet kurioje situacijoje, nesvarbu, ar važiuosite mieste, ar greitkeliu, dieną ar naktį, kirsite sankryžą, darysite posūkį ar keisite eismo juostą. Prie jau įprastos vieno lęšio kameros ir milimetrinių bangų radaro, Lexus kūrėjai pridėjo įvairių funkcijų, pavyzdžiui, avarinio vairavimo pagalbos asistentą (Emergency Steering Assist) ir patobulino eismo juostos atpažinimo galimybes. Pagerintas ir kameros bei radaro veikimas, išplėstas ir apsaugos nuo susidūrimo funkcijos (Pre-Collision System) veikimas, kuri nuo šiol aptinka dviratininkus dienos šviesoje, o pėsčiuosius net esant prastam apšvietimui.
Dar išraiškingesnei ES 300h išvaizdai pabrėžti yra skirti nauji 17 colių skersmens (įeina į Comfort lygio įrangą), o taip pat 18 colių skersmens ratlankiai (įeina į Executive įrangos lygį, o su Comfort įrangos lygiu pasirenkami papildomai). Taip pat buvo sukurtos dvi visiškai naujos ES išorės spalvos: Sonic Platinium grožis atsiskleidžia šešėlių žaismu, o Sonic Grey žavi metalo blizgesiu. ES 300h F SPORT stulbinanti Sapphire Blue spalva kartu su naujais juodais blizgiais 19 colių skersmens F SPORT ratlankiais dera prie priekinių grotelių ir suteikia F modelio išvaizdai dinamiškumo.

ELEKTRA ATIDAROMA BAGAŽINĖ

Greitai reaguojanti ir nuotoliniu būdu valdoma bagažinė yra labai patogi, ypač kai rankos pilnos pirkinių. Jei automobilio raktelis yra kišenėje ar krepšyje, užtenka pastatyti koją po užpakaliniu buferiu, kad bagažinė atsidarytų arba būtų uždaryta.

KUPĖ PRIMENANTIS SILUETAS

Įspūdingas naujasis ES 300h griauna stereotipus apie prabangius sedanus. Dėl drąsaus Lexus gamintojų požiūrio į dizainą, ES yra žemesnis, platesnis ir aptakesnis. Žvelgdami iš šono, pastebėsite, kad jo siluetas primena kupė, tačiau automobilis stebina išskirtine vidaus erdve.

GALINIAI LED ŽIBINTAI

Dėl naudojamų naujausių LED šviesos diodų technologijų, galiniai ES žibintai leidžia iš toli atpažinti Lexus būdingą „L“ raidės formą ir sudaro krištolo žėrėjimą primenantį apšvietimą.

Naujajame ES 300h F SPORT modelyje ES inžinierių komanda patobulino adaptyviosios kintamosios pakabos sistemą. Dėl naujo sužadintuvo sistema greičiau reaguoja net į mažiausius kelio nelygumus. Panašiai kaip ir LS sedane, ši sistema turi 650 skirtingus prisitaikymo lygius, taip pat išplėstą alyvos srauto reguliavimo vožtuvą. Naujoji pakabos sistema užtikrina aukštos kokybės važiavimo komfortą, o kartu ir geresnį atsaką vairuojant bei automobilio stabilumą.
Nuo pat kūrimo pradžios, siekiant surasti ir identifikuoti triukšmo ir vibracijų šaltinius, ES prototipai buvo bandomi Lexus vėjo tunelyje. Lexus inžinieriai ištobulino aplink dureles esančius paviršius, taip pat ir šoninių veidrodėlių išdėstymą bei formą. Net priekinio stiklo valytuvų padėtis buvo sureguliuota milimetrų tikslumu, kad šie neišsikištų iš už variklio gaubto galo. Taip sukurtas itin tylus automobilis. Hibridinei akustikai sukurti ES 300h savaime įsikraunančiame hibride naudojama trisluoksnė triukšmą slopinanti medžiaga, kurioje garso izoliacijos lakštas įtaisytas tarp dviejų veltinio sluoksnių. Tai reiškia, kad kelionė su ES visuomet yra itin maloni patirtis, net tada, kai važiuojama didesniu greičiu.
ES turi itin tvirtą ir standų kėbulą, lemiantį geras važiavimo savybes ir stabilumą. Gaminant jo važiuoklę, buvo naudojama suvirinimo lazeriu technologija – ją šiame segmente Lexus pritaikė pirmą kartą. Be to, kuriant tvirtą važiuoklę, buvo sunaudota daugiau klijų. Visa tai ir plačiai naudojamos itin lengvos medžiagos, tokios kaip aliuminis, padėjo sumažinti automobilio svorį ir degalų sunaudojimą. Papildomai tvirčiau su važiuokle sujungti pakabos elementai priekyje ir gale užtikrina tiek važiavimo komfortą, tiek ir puikų automobilio valdymą.

IŠORĖ

MARK LEVINSON® PURE PLAY

Tai pirmasis Lexus, kuriame įrengta Mark Levinson® PurePlay 17 garsiakalbių Mark Levinson® Premium Surround Sound sistema. Naujajame ES vairuotojo pečių aukštyje sumontuoti septyni Unity™ garsiakalbiai. Jie sukuria pojūtį, labai panašų į tą, kurį galima patirti klausant Mark Levinson® namų garso sistemos. ES modelyje taip pat sumontuotas 265 mm skersmens žemųjų dažnių garsiakalbis ir įdiegta Clari-Fi™ Music Restoration Technology technologija – programa, atliekanti garso signalo duomenų analizę, kad atkurtų originalų ir gyvą skambesį.

NAUJAS 12,3 COLIO SKERSMENS JUTIKLINIS EKRANAS

Naujajam ES buvo sukurta paprasčiau valdoma Lexus Link multimedijos sistema. Jos širdimi tapo 8 arba 12,3 colio skersmens didelės raiškos jutikliniai ekranai, kuriems atnaujinimai diegiami nuotoliniu būdu (OTA). Multimedijos ekranai 5 laipsnių kampu pakreipti į vairuotojo pusę ir 112 mm pritraukti arčiau: taip pagerinamas matomumas ir supaprastinamas valdymas. Lexus Link multimedijos sistema lengvai valdomame ekrane leidžia naudotis plačiu spektru paslaugų. 12,3 colio skersmens ekrane galima valdyti Lexus Premium Navigation navigacijos sistemą su ryškia trimate grafika bei garso ir klimato kontrolės sistemas. Vairuotojas ir keleiviai taip pat gali naudotis savo mėgstamomis aplikacijomis, susieję savo išmaniuosius telefonus su automobiliu per Android Auto® ar belaidžiu būdu per Apple CarPlay®.

VALDYKITE LIESDAMI

Naujojo ES 300h centre įrengtą multimedijos ir informacijos ekraną galite valdyti specialiu jutikliniu valdikliu, įtaisytu centrinėje konsolėje, arba balso komandomis. Lietimui jautrus valdiklis sukurtas taip, kad valdymas būtų intuityvus, tarsi naudotumėtės išmaniuoju telefonu, tad per reikiamas funkcijas galėsite slinkti, o jas pasirinksite bakstelėję pirštu.

Ši technologija pirmiausia buvo sukurta kariniams lėktuvams: didelės raiškos spalvotas projekcinis ekranas ant priekinio stiklo išdėstytas taip, kad nė kiek netrukdydamas būtų vairuotojo regos lauke ir suteiktų svarbiausią informaciją, kaip antai, navigacijos duomenis ar saugumo perspėjimus. Projektuojamas vaizdas yra toks ryškus ir aiškus, kad vairuotojas be vargo gali pamatyti informaciją net ir ryškiai šviečiant saulei.
Vairas ir pavarų perjungimo svirtis gali turėti didelės įtakos automobilio vairavimo kokybei. Lexus dizaineriai ir Takumi meistrai kruopščiai dirbo, siekdami ištobulinti šiuos du įrenginius. Kuriant vairą, ypatingas dėmesys buvo skirtas jo formai ir vietoms, kurias liečia vairuotojas, tad jis suteikia net tik puikų lytėjimo, bet ir stabilaus vairavimo pojūtį. Vairas gali būti šildomas šaltais rytais, taip pat turi integruotus jungiklius, skirtus garso sistemos, telefono, balso komandų, multimedijos ekrano, pastovaus greičio palaikymo sistemos ir eismo juostos išlaikymo asistento valdymui.
Glotnios, natūralios, pusiau anilino ar sintetinės odos sėdynės naujajame ES yra puikus aukščiausio lygio Japonijos Takumi meistrų darbo pavyzdys. Oda – nepriekaištingos kokybės, kiekviena siūlė – itin tiksli. Ergonomiška vairavimo vieta mažina nuovargį, o sėdynės, regis, tiesiog apgaubia. Mechanizmas leidžia vairuotojui sėdynės padėtį reguliuoti iki 16 krypčių ir pasirinkti norimą sėdėjimo padėtį (keleiviams – iki 14 reguliavimo krypčių). Išsirengus į ilgą kelionę, nugaros atramą galima reguliuoti keturiomis kryptimis (įmanoma Executive ir Luxury įrangos lygmenyse).
Vairavimo režimų jungiklis yra įrengtas šalia pagrindinio prietaisų skydelio priešais vairuotojo akis, tad valdyti automobilį galima nenuleidžiant akių nuo kelio ir nekeičiant vairavimo padėties. Eco, Normal ir Sport režimai yra standartiniai, o ES 300h F SPORT modelyje, papildomai prie Eco ir Normal režimų, galima rinktis ir Custom, Sport S ir Sport S+ režimus.
Įdiegus Apple CarPlay® ir Android Auto®, naujasis ES leidžia lengvai naudotis dalimi išmaniojo telefono programėlių tiesiog automobilio informacijos ir multimedijos ekrane.
Naująjį ES susietu automobiliu paverčianti Lexus Link programėlė padeda vairuotojui planuoti keliones, rasti stovėjimo vietą, užsiregistruoti į servisą ar patobulinti savo hibridinio automobilio vairavimo stilių. Ši programėlė siūlo tokias paslaugas kaip:

• Važiavimo analizė: registruoja nuvažiuotus maršrutus, vairavimo stilių ir verslo keliones. Jau dabar gerokai našesnio ir ne tokio taršaus nei dyzeliniai ar benzininiai sedanai vairavimui, naujojo ES 300h kūrėjai siūlo individualius patarimus, kaip dar efektyviau vairuoti šį hibridinį automobilį, kad būtų dar labiau sumažintos degalų sąnaudos ir kenksmingos CO₂ išlakos.
• Rask mano automobilį: Nustato, kur yra pastatytas naujasis ES ir padeda vairuotojui jį surasti.
• Priežiūra: Padeda vairuotojui rūpintis tinkama savo ES priežiūra
• Pasidalinkite su automobiliu: Leidžia vairuotojui suplanuoti maršrutą kitame įrenginyje ir nusiųsti jį į savo Lexus, o funkcija „Nuo automobilio iki durų" atveda vairuotojus pėsčiomis iki reikiamos vietos, kai naujasis ES pastatomas
• Automobilio būsena: Be daugybės kitų įspėjimų, vairuotojui pranešama, kad jis paliko atidarytus langus ar pamiršo išjungti žibintus. Taip pat galima patikrinti, ar automobilis užrakintas, ar aktyvuota jo signalizacijos sistema.

NAUJA PROVOKUOJANČIAI ELEGANTIŠKA SPALVŲ GAMA

Visame salone nesunku pastebėti Takumi meistrų talentą ir dėmesį detalėms. Dabar siūlomi prabangūs, rankomis apsiūti, naujų stilingų atspalvių apmušalai dailiai dera prie įsiuvų, būdingų rankų darbo automobilio interjerui. Naujajam ES mūsų interjero dizaineriai sukūrė naują spalvų gamos koncepciją, apibrėžiamą kaip „provokuojančiai elegantiška“. Išskirtinę ir šiuolaikišką atmosferą salone sukuria naujoji riešutmedžio apdaila: Sumi Black Walnut ar Dark Brown Walnut. Papildomai galima pasirinkti ir Forest Brown atspalvio interjerą. Siūlomos trys naujojo ES 300h F SPORT salono spalvos: balta, juoda ir išskirtinai F SPORT skirta ryški raudona Flare Red. Šių spalvų gama išskirtinė, nes juodi sėdynių šonai pabrėžia sportinį salono charakterį.

GARSO IZOLIACIJA

Siekiant užkirsti kelią į ES saloną patenkančiam triukšmui, buvo padaryta daugybė patobulinimų: įmontuoti papildomi durelių sandarikliai, sumažintos angos grindyse ir viršutinėje sėdynių atlošų dalyje, kartu – padidintas viso kėbulo sandarumas. Siekiant maksimaliai sugerti triukšmą, buvo įrengti pakabos triukšmo slopintuvai, o automobilio grindys ir sparnai iškloti garsą sugeriančia medžiaga. Be to, į automobilio priekinį ir priekinių šoninių durelių langus buvo įdėti itin gera garso izoliacija pasižymintys akustiniai stiklai.

S-FLOW KLIMATO KONTROLĖ / KLIMATO KONSJERŽAS

Išmanioji S-Flow klimato kontrolės sistema reaguoja į aplinkos sąlygas ir reguliuoja salono klimatą, užtikrindama išskirtinį komfortą ir nedideles degalų sąnaudas. Klimato konsjeržas su nanoe™ X sistema surenka mažiausias daleles, įskaitant ir virusus bei bakterijas*, taip pat slopina kvapus** ir drėkina plaukus bei odą.

* Daugiau nei 99 % virusų ir bakterijų buvo sulaikyti 1 valandą naudojant nanoe™ X technologiją. Japan Food Research Laboratories, Report No. 20073697001-0101, 15038623001-0101:

** Kvapų intensyvumas sumažintas daugiau nei 1,8 karto 1 valandą naudojant nanoe™ X technologiją. Panasonic Corporation Product Analysis Center, Report No. BAA33-150318-M35
Gale įrengtas valdymo skydas leidžia ant galinės sėdynės įsitaisiusiam keleiviui valdyti oro kondicionavimo sistemą, garso aparatūrą, galinės eilės sėdynių šildymą, nugaros atlošo išlinkimo kampą ir skydelius nuo saulės ant langų. Siekiant užtikrinti komfortą karštą dieną, naujajame ES pritaisyti elektra valdomi apsauginiai langų skydeliai nuo saulės. Gale sėdintis keleivis jais gali uždengti galinį bei galinių durelių langus.
Saugumo sąvoką dar labiau išplečiantis naujasis ES jau standartinėje įrangoje turi 10 saugos pagalvių. Tarp jų yra vairuotojo ir priekyje sėdinčio keleivio saugos pagalvės, kelius apsaugančios pagalvės, šoninės pagalvės priekyje ir gale, užuolaidinės saugos pagalvės, uždengiančios visus šoninius langus.
Dar prieš Jums sėdant prie vairo, naujasis ES yra pasiruošęs Jus svetingai sutikti. Kai prie automobilio artėjate tamsiuoju paros metu, durų rankenėlės ima šviesti lyg sveikintųsi, o žemė po durelėmis apšviečiama, kad neįbristumėte į balą. Dėl plačių galinių ES durelių keleiviams bus lengviau įlipti į vidų. Patogiai įsitaisę naujajame ES, keleiviai galės mėgautis pažangia oro kondicionavimo sistema, kuri į salono orą skleidžia smulkius „nanoe®“ jonus, drėkinančius visų sėdinčiųjų plaukus ir odą.

Pajuskite, ką reiškia vairuoti naują Lexus

Patirkite nuostabių dalykų bandydami Lexus. Pirmiausia išsirinkite automobilį, vietą ir laiką, atitinkančius Jūsų poreikius, o mes padarysime visa kita.

Naudojimo privalumai

Mes siekiame, kad Jūsų pojūčiai naudojant Lexus būtų išties nuostabūs, todėl siūlome individualias paslaugas, atitinkančias Jūsų ir Jūsų automobilio poreikius. Galite pasinaudoti šiais privalumais:

  • 3 metų / 100 000 km ridos garantija
  • 3 metų pagalba kelyje
  • 5 metų hibrido baterijos garantija
  • Nemokama kasmetinė hibridinės sistemos būklės patikra
  • My Lexus ir Lexus Link programėlė

ES GALERIJA

Pasigėrėkite naujojo ES prabanga, rafinuotumu ir nuostabia išvaizda.

KITI MODELIAI

UX EV
UX EV Comfort
Nuo 49 900 €
NX
NX Comfort
Nuo 50 500 €
RX
RX Comfort SUV 5 Doors
Nuo 70 700 €

https://dxp-webcarconfig.lexus-europe.com/v1/model-filter-results/lt/lt?model=ue%2Cnx%2Crx%2Crxl