1. Lexus modeliai
  2. ES
Spartusis pasirinkimas
Nuo
54 800 €
CO₂
115 - 121 g/km
Vid. sąnaudos
5.1 - 5.3 l/100km
Nepriekaištingos manieros kelyje dera su 4-osios kartos Lexus įsikraunančiu hibridiniu pavaros agregatu ir naujausia sistema Lexus Safety System +, kuri iš naujo nustato rafinuoto važiavimo etalonus. Naujausią ES 300h nuolat tobuliname, pakylėdami multimediją ir jungiamumą į aukštesnį lygį. Beje, kad galėtumėte juo mėgautis dar labiau, sukūrėme gaivų Ammonite Sand saloną.

ES GALERIJA

Nuotraukos yra tik informacinio pobūdžio. Dėl galimos įrangos kreipkitės į artimiausią įgaliotąją Lexus atstovybę.

NAŠUMAS

  • ITIN STANDI IR LENGVA PLATFORMA

    ES 300h turi itin standžią platformą (kėbulą), todėl rieda itin rafinuotai ir stabiliai. Pažangus lazerinis varžtų suvirinimas, lengvos medžiagos ir naujausios klijavimo technologijos padėjo sumažinti svorį ir padidinti našumą. Be to, statramsčio atrama variklio skyriuje ir pertvarkytas galinės pakabos skersinis padidino automobilio standumą.

  • 4-OSIOS KARTOS ĮSIKRAUNANTIS HIBRIDAS

    Dėl 4 kartos įsikraunančios hibridinės technologijos, kurioje itin efektyvus 2,5 l Atkinsono ciklo benzininis variklis sujungtas su galingu elektriniu motoru, ES 300h išvysto 218 AG (160 kW) galią, o degalų sąnaudos siekia vos 5,1 l/100 km. Kadangi ES 300h nemažą laiko dalį veikia nulinės taršos elektros režimu, galima tikėtis gerokai mažesnės CO₂ emisijos (nuo 115 g/km) nei įprastuose sedanuose.

  • ELEKTROS REŽIMAS

    Pajudant ir važiuojant mažesniu greičiu, galingas priekinis elektrinis motoras varo ES 300h, o elektros energiją tiekia hibridinės sistemos akumuliatorius. Šiuo metu galite mėgautis beveik begarsiu, visiškai elektra varomu automobiliu. Mūsų įsikraunančių hibridų nereikia jungti prie elektros tinklo ir jie gali važiuoti elektros režimu nenaudodami benzino.

2,5 l benzininiame variklyje įdiegta greito vidaus degimo technologija, todėl jis yra vienas termiškai efektyviausių kada nors sukurtų variklių. Rezultatas – daugiau galios, nepadidinant emisijos ir degalų sąnaudų. Savybės, padedančios pasiekti tokių rezultatų, be kita ko yra tiesios įsiurbimo prieigos, didesni vožtuvų kampai ir lazeriu poliruoti vožtuvų lizdai. Prie pasaulinio lygio našumo prisideda kintamojo našumo alyvos siurblys, kelių angų purkštukai ir VVT-iE ant įsiurbimo vožtuvų.

Sukurta taip, kad sklandžiai sujungtų elektros variklio arba generatoriaus ir 2,5 l variklio tiekiamą galią, ši transmisija naudoja kelių ašių elektros variklių išdėstymą, kad sumažintų bendrą perdavimo ašies ilgį. Siekiant labiau tiesioginės pavaros ir kompaktiškumo, tradicinis planetinių krumpliaračių rinkinys keičiamas lygiagrečiojo veleno krumpliaračiu ir daugiafunkciu krumpliaračiu.

Nikelio-metalo hidrido akumuliatorius, kuris varo elektros variklį ir kaupia važiavimo bei stabdymo metu gautą energiją, sukurtas taip, kad tarnautų visą automobilio eksploatavimo laiką. Jis sumontuotas po galine sėdyne, o ne bagažinėje. Tai tapo įmanoma sumažinus akumuliatoriaus aukštį ir įdiegus kompaktiškesnę aušinimo sistemą. Tokiu būdu sukurta daugiau vietos bagažui ir pagerintas svorio paskirstymas, kad automobilis būtų geriau valdomas.

Sauga

  • LEXUS SAFETY SYSTEM +

    Pristačius ES 300h, Euro NCAP jį pavadino Saugiausiu dideliu šeimyniniu automobiliu ir Saugiausiu elektriniu arba hibridiniu automobiliu. Naujoviškos technologijos, tokios kaip Lexus Safety System +, kuriai priklauso novatoriška priešavarinė sistema, nuo šiol – ir su pėsčiųjų aptikimo naktį ir dviratininkų aptikimo dieną funkcijomis.

  • SUSIDŪRIMŲ PADEDANTI IŠVENGTI SISTEMA

    Galinti aptikti artėjančius automobilius ir pėsčiuosius dienos metu, priešavarinė sistema gali užfiksuoti pėsčiuosius naktį ir dviratininkus dienos metu. Sumažinti nelaimingų atsitikimų riziką tamsoje, pavyzdžiui, kai priešais atvažiuojantį automobilį pėsčiasis sunkiai matomas dėl transporto priemonės šviesų, padeda radaro jautrumas ir dinaminis diapazonas. Be to, milimetrinių bangų radaro aptikimo zonos kampas yra platesnis, todėl dienos metu galima aptikti dviratininkus.

  • DINAMINĖ RADARINĖ PASTOVAUS GREIČIO PALAIKYMO SISTEMA

    Sistema naudoja milimetrinių bangų radarinį jutiklį ir kamerą, kad aptiktų priekyje ta pačia kryptimi važiuojančią transporto priemonę ir užtikrintų valdymą, išlaikant tinkamą atstumą. Jei priekyje ta pačia kryptimi važiuojanti transporto priemonė sustoja, sistema sustabdo ir ES. Transporto priemonei pajudėjus, ES irgi pajuda ir tęsia sekimą. Ši sistema sumažina vairuotojui tenkantį krūvį, kai reikia dažnai sustoti ir vėl pajudėti.

ES pagalbinė kelio ženklų atpažinimo sistema (RSA) atpažįsta kelio ženklus ir vairuotojui rodo informaciją daugiafunkciame ekrane. Susiejus su dinamine radarine pastovaus greičio palaikymo sistema (DRCC), automobilio greičio nuostatą galima greitai nustatyti iš naujo, atsižvelgiant į RSA atpažintą greičio apribojimą.

Važiavimo eismo juostos viduriu pagalba padeda vairuotojui išlaikyti automobilį eismo juostos viduryje. Ji taip pat gali padėti važiuojant posūkiuose, kurių spindulys yra mažesnis nei ankstesnės sistemos atveju. Jei sistema aptinka, kad yra pavojus netyčia persirikiuoti, ji persijungia į nukrypimo prevencijos kontrolę ir padeda grįžti į eismo juostos vidurį.

Lexus Safety System + gali naudoti posūkio sankryžoje pagalbą, kad aptiktų priešais atvažiuojančias transporto priemones ir pėsčiuosius, kai sankryžoje sukama į dešinę arba į kairę.

Naudojant dinaminę radarinę pastovaus greičio palaikymo sistemą, greičio mažinimo vingyje funkcija automatiškai sumažina greitį, kai nustato, kad automobilis greitis yra per didelis važiuojamam vingiui įveikti.

Kai transporto priemonė, pėsčiasis arba dviratininkas pernelyg priartėja prie Jūsų važiavimo trajektorijos arba į ją patenka, ES avarinio vairo valdymo pagalba padeda vairuoti, kad padidintų automobilio stabilumą ir užkirstų kelią netyčiniam persirikiavimui.

Po 13 metų mokslinių tyrimų ir plėtros darbų Lexus sukūrė dar vieną pirmąją pasaulyje inovaciją – papildomoje įrangoje siūlomą BladeScan® Adaptyviąją tolimų šviesų sistemą (AHS), kuri vairuotojams suteikia geresnį matymo lauką, lyginant su įprastais LED priekiniais žibintais. Ši naujoviška sistema naudoja 12 šviesos diodų: jų šviesa projektuojama į 6 000 aps./min. greičiu besisukančio apskrito veidrodžio briaunas, o paskui nukreipiama per lęšį. Tai padeda greičiau pastebėti pėsčiuosius, kelio ženklus (sistema veikia iš 56 metrų atstumo, kai kitos panašios sistemos - iš 32 metrų) ir neakinti priešinga kryptimi atvažiuojančių automobilių.

ES standartiškai montuojama dešimt saugos oro pagalvių, taip dar labiau padidinant automobilio saugumą. Tarp jų yra vairuotojo ir priekinio keleivio saugos oro pagalvės, kelių saugos oro pagalvės, šoninės priekinės ir galinės saugos oro pagalvės bei visus šoninius langus dengiančios užuolaidinės saugos oro pagalvės.

DRĄSUS DIZAINAS

  • DRASIOS PRIEKINĖS GROTELĖS

    Iš karto pastebėsite drąsias priekines Lexus firmines groteles ir trigubus LED priekinius žibintus, kurie prideda provokuojančio išskirtinumo Executive klasės sedanui, kurio kiekviena detalė spinduliuoja stiliumi ir rafinuotumu.

  • KUPĖ STILIAUS STOGO LINIJA

    Išskirtinį ES charakterį daug lemia jo aptaki stogo linija, įkvėpta tiek sportinio kupė, tiek erdvaus sedano, pabrėžiant automobilio prigludimą prie kelio ir patobulintą aerodinamiką. Išskirtiniai ratai ir Sonic Grey dažai puikiai papildo naujausio ES 300h išmanųjį sportiškumą.

  • TRIGUBI ŠVIESOS DIODŲ PRIEKINIAI ŽIBINTAI

    Juos sudaro trys itin maži LED blokai, kurie sukuria išskirtinį patrauklaus dizaino šviesos paskirstymą. Su įrengtais nuosekliai įsižiebiančiais posūkių žibintais, jie turi įvairioms oro sąlygoms atsparius žibintus, padedančius palaikyti gerą matymo lauką rūko sąlygomis. Įrengus adaptyviąją tolimųjų žibintų sistemą (AHS), įvairioms oro sąlygoms atsparūs žibintai mažina akinimą rūko sąlygomis naktį.

Rinkitės 17 colių ratus su dviejų atspalvių apdaila su vidutiniškai pilka metalizuota danga arba 18 colių ratus su nauja dviejų atspalvių spalvų schema, kurioje šlifavimas derinamas su tamsiai pilka metalizuota danga. Kitas pasirinkimas – 18 colių triukšmą mažinantys ratai su hiperchromuota apdaila.

NAUJOVIŠKOS TECHNOLOGIJOS

  • NEAPŽVELGIAMŲ ZONŲ STEBĖJIMO SISTEMA

    Radariniai įrenginiai, sumontuoti galiniame buferyje, aptinka gretimose eismo juostose važiuojančias transporto priemones, kurių nesimato pro šoninius veidrodėlius. Jei vairuotojas įjungia persirikiavimo signalą ir į riboto matomumo zoną patenka transporto priemonė, atitinkamame šoniniame veidrodėlyje pasirodo įspėjamasis signalas.

  • GALINĖ SKERSINIO EISMO PERSPĖJIMO SISTEMA

    Galinis skersinio eismo perspėjimas padeda išvengti susidūrimų stovėjimo aikštelėje, važiuojant atbuline eiga nedideliu greičiu. Sistema stebi sritį ES galinėje dalyje ir reguliuoja greitį, jei įvertina, kad yra galimybė susidurti su transporto priemone. Kai reikia, sistema perspėja garsiniu signalu, įspėjimu ekrane ir šoniniuose veidrodėliuose, o prireikus net sustabdo.

  • LEXUS AUTOMOBILIO STATYMO PAGALBA /ARBA PANORAMINIO VAIZDO STEBĖJIMO SISTEMA

    Lexus automobilio statymo pagalbos stebėjimo sistema padeda įvažiuoti į stovėjimo vietą atbuline eiga. Centriniame ekrane rodomas stovėjimo vietos, į kurią važiuojate atbuline eiga, filmuojamas vaizdas ir perdengiami orientyrai, palengvinantys automobilio vairavimą. Kad būtų lengviau vairuoti ankštose erdvėse, panoraminio vaizdo stebėjimo sistema beveik 360° kampu rodo vaizdą aplink automobilį. Ji taip pat sukuria virtualų trimatį ES vaizdą su ekrane rodomais orientyrais, padedančiais manevruoti ankštose miesto erdvėse.

Spalvotame projekciniame ekrane, kuris matomas tiesiai ant priekinio stiklo, rodomi automobilio rodmenys. 260 mm x 97,5 mm dydžio projekcinis ekranas vairuotojo regos lauke suteikia informaciją apie navigacijos duomenis, garso sistemos nustatymus ar saugumo perspėjimus.

Revoliucinės Mark Levinson® PurePlay sistemos dizaino architektūra buvo sukurta siekiant vairuotojui ir keleiviams sukurti galingiausią, tiksliausią ir gryniausią garso pojūtį. PurePlay naudoja įvairias technologijas, kad užtikrintų išskirtinį našumą automobilyje. Iš viso septyni Unity™ garsiakalbiai yra išdėstyti pečių aukštyje aplink saloną. Kartu su dideliu žemųjų dažnių garsiakalbiu (265 mm) po galiniu langu tai pagerina akustiką ir sukuria tonų sinergiją.

Dėl ryškios 12,3 colio jutiklinio ekrano grafikos ir daugybės žemėlapių sudarymo parinkčių, tokių kaip „Point Of Interest“ paieška, naujausius žemėlapius galima atnaujinti naudojant „Over The Air“ technologiją. Siekiant didesnio patogumo, sistemoje taip pat yra elektroninis savininko vadovas. Norint pagerinti navigacijos sistemos naudojimosi patirtį, siūlomos tokios internetinės paslaugos kaip eismo stebėjimas realiu laiku, automobilių stovėjimo aikštelės paieška, degalinių paieška, orų prognozė ir Google paieška.

Įdiegus Apple CarPlay® ir Android Auto®, ES leidžia lengvai naudotis dalimi išmaniojo telefono programėlių tiesiog automobilio informacijos ir multimedijos ekrane.

Prisijungus prie naujosios Lexus Link+ programėlės, Jūsų ES pavirs prie interneto prijungtu automobiliu. Lexus Link+ suteikia sklandžią prieigą prie įvairių toliau nurodytų internetinių paslaugų.

 

  • Vairavimo analizė: stebimos Jūsų kelionės, vairavimo stilius ir leidžiama įrašyti komandiruotes.
  • Hibrido vairavimo instruktažas: padedama efektyviau vairuoti ES 300h.
  • Automobilio paieška: padeda surasti Jūsų Lexus automobilį ir parodo kelią iki jo.
  • eCare: leidžia valdyti Jūsų ES bendrąją ir techninę priežiūrą.
  • Įspėjamosios lemputės: paaiškina kiekvienos įspėjamosios lemputės reikšmę ir visus veiksmus, kurių turėtumėte imtis.
  • Automobilio būsena: praneša Jums palikus atidarytus automobilio langus arba pamiršus išjungti priekinius žibintus. Taip pat galite patikrinti, ar Jūsų automobilis užrakintas.
  • Akumuliatoriaus apsauga: stebi Jūsų automobilio 12 V akumuliatoriaus įkrovos lygį.
  • Nuotolinio valdymo funkcijos: patogiai įsitaisę namuose, galėsite nuotoliniu būdu atitirpinti ES priekinį stiklą arba net užrakinti (atrakinti) automobilį.

Būdami ES savininku, galėsite automatiškai ir nemokamai visą automobilio eksploatacijos trukmę naudotis visais Lexus Link standartinio jungiamumo privalumais. Ryšio paketas Lexus Link+ Premium yra nemokamas pirmuosius 4 nuosavybės metus, o vėliau galėsite užsisakyti jo abonementą. Jame – įvairios toliau nurodytos funkcijos.

 

  • Navigacija debesų pagrindu ir balso pagelbiklis
  • Eismo įvykiai keliuose ir realiu laiku perduodama eismo informacija
  • Nuotolinė klimato kontrolė. Nuotolinis oro kondicionieriaus, vairo šildymo ir sėdynių šildymo valdymas

Patirkite, ką reiškia vairuoti ES

Rezervuokite bandomąjį važiavimą su Lexus ES ir patirkite, ką reiškia išties maloni kelionė.

PASIRINKITE SAU TINKAMIAUSIĄ KOMPLEKTACIJĄ IR VARIKLĮ

Pasirinkite komplektaciją

4 pasirenkama įranga

Rezultatų nėra

  • ES - Comfort - 4 durelių sedanas

    ES Comfort

    Hibridas
    4 durelių sedanas
    • +
      17 colių lengvojo lydinio ratlankiai, vidutinio pilkumo, šlifuoti, su 215/55 R17 padangomis
    • +
      Dvigubi LED dienos žibintai
    • +
      Firminės L formos tinklelio priekinės grotelės

    Patvirtinti

    Nuo

    54 800 €

    e-CVT | Priekinių ratų pavara
    • CO₂
      115 - 115 g/km
    • Vid. sąnaudos
      5.1 - 5.1 l/100km
  • ES - Limited Edition - 4 durelių sedanas

    ES Limited Edition

    Hibridas
    4 durelių sedanas
    • +
      18 colių lengvojo lydinio ratlankiai, tamsiai pilki, šlifuoti, su 235/45 R18 padangomis
    • +
      12,3 colio įstrižainės liečiamasis ekranas
    • +
      7 colio spalvotas daugiafunkcinis informacinis ekranas

    Patvirtinti

    Nuo

    56 500 €

    e-CVT | Priekinių ratų pavara
    • CO₂
      120 - 120 g/km
    • Vid. sąnaudos
      5.3 - 5.3 l/100km
  • ES - Executive - 4 durelių sedanas

    ES Executive

    Hibridas
    4 durelių sedanas
    • +
      18 colių lengvojo lydinio ratlankiai, tamsiai pilki, šlifuoti, su 235/45 R18 padangomis
    • +
      Dvigubi LED dienos žibintai
    • +
      Firminės L formos tinklelio priekinės grotelės

    Patvirtinti

    Nuo

    60 100 €

    e-CVT | Priekinių ratų pavara
    • CO₂
      121 - 121 g/km
    • Vid. sąnaudos
      5.3 - 5.3 l/100km
  • ES - Luxury - 4 durelių sedanas

    ES Luxury

    Hibridas
    4 durelių sedanas
    • +
      12,3 colio įstrižainės liečiamasis ekranas
    • +
      Firminės L formos tinklelio priekinės grotelės
    • +
      Ventiliuojamos priekinės sėdynės

    Patvirtinti

    Nuo

    68 400 €

    e-CVT | Priekinių ratų pavara
    • CO₂
      121 - 121 g/km
    • Vid. sąnaudos
      5.3 - 5.3 l/100km
Konkrečios funkcijos priklauso nuo pasirinkto komplektacijos lygio.
Į kainą įskaičiuota rodoma kėbulo spalva.

Žiūrėkite daugiau

  • PARDUOTA DAUGIAU NEI 3 MILIJONAI ES AUTOMOBILIŲ

    Džiaugiamės galėdami pranešti, kad mūsų populiariausio sedano Lexus ES pardavimo apimtis perkopė trijų milijonų ribą. Šis etapas pasiektas praėjus vos 5 metams po to, kai jis buvo pristatytas Vakarų Europoje.

  • IŠSKIRTINĖS REALIOS ES 300h DEGALŲ SĄNAUDOS: ADAC ECOTEST

    ADAC Ecotest padeda Vokietijos naudotojams visapusiškai įvertinti automobilių ekologiškumą.

  • EMOCINIS INTELEKTAS

    Siekdami pažymėti ES 300h savaime įsikraunančio hibrido pristatymą, išleidome unikalią emocinio intelekto reklamą, sukurtą taip, kad ji reaguotų į Jūsų emocijas.