1. Lexus modeliai
  2. UX
  3. Joy Crookes
Spartusis pasirinkimas
Spartusis pasirinkimas
LEXUS UX

LEISKITĖS Į SMAGIĄ KELIONĘ SU JOY CROOKES

  • Britų dainininkė, dainų autorė ir atlikėja pristatyta kaip naujausia Lexus UX ambasadorė
  • Kampanija žymi naujojo kompaktinio krosoverio UX pristatymą. Tai – vienas geriausiai parduodamų Lexus modelių Europoje
  • Joy hitas „Feet Don’t Fail Me Now“ panaudotas kaip televizijai skirtos reklamos garso takelis
  • Kampanija visoje Europoje prasidėjo 2022 m. rugsėjo 12 d.

 

Lexus pristato savo naujojo UX kampaniją, kurios veidas ir balsas – tarptautiniu mastu pripažinta BRIT ir „Mercury Prize“ nominantė Joy Crookes.

Šis bendradarbiavimas žymi Lexus strategijos permainas norint pasiekti jaunesnę, įvairesnę ir socialiai orientuotą auditoriją. Joy Crookes tarsi įkūnija naujuosius Lexus vairuotojus ir perteikia kitokį požiūrį į modernią prabangą ir stilių.

Įspūdingas Joy stilius – išpuoselėtas kultūrų ir epochų derinys, kuriam įtakos turėjo įvairove pasižyminčiame Pietų Londone praleista atlikėjos vaikystė. Todėl kiekviename jos kūrinyje atsispindi sąmoningai unikali ir galinga estetika. Tai jai padeda nuolat plėsti vizualinio meno ribas pabrėžiant savo kultūros tradicijas. Joy Crookes savo veikla skatina didinti visuomenės susidomėjimą jai artimomis problemomis, įskaitant tvarumą. Atlikėjai svarbu, kaip ateities kartos išnaudos natūralias erdves, iš kur jos beateitų. 

Naujosios kampanijos šūkis – „Energija, vedanti Jus pirmyn“. Joy vaizduojama besimėgaujanti UX kaip erdve, iliustruojančia vaikystės svajonę tapti pasaulinio garso atlikėja. Automobilis – Joy kūrybiškumo priemonė ir spartaus gyvenimo ritmo atspindys. Išnaudodama savo aistrą ir energiją, Joy nenuilstamai juda pirmyn.

Su Joy sukurtas turinys skirstomas į kelias kūrybines kategorijas, kurias vienija UX, padedantis jai tęsti miesto tyrinėjimus. Šią koncepciją perteikia keturi filmukai: žiūrovai su Joy leidžiasi į jaudinančią kelionę, kuri prasideda nuo paplūdimio. Kituose filmukuose Joy matoma gyvybingame metropolyje, kur akcentuojamos UX modernios technologijos ir įspūdinga vairavimo patirtis. Joy mėgaujasi kelione savajame Lexus UX, sukurtame vadovaujantis nuolatinės evoliucijos idėja. Ji susipažįsta su miestu, naudodamasi spartesne ir intuityvesne Lexus Premium Navigation multimedijos sistema su balso pagelbikliu „Hey Lexus“ bei debesijos pagalba naujinamomis funkcijomis. Atlikėja automobilyje įjungia kampanijos garso takelį „Feet Don’t Fail Me Now“.

Dėl patobulintos išmaniojo telefono integracijos sistemos UX programėlės rodomos naujame, itin dideliame 12,3 colio raiškiajame arba mažesniame 8 colių jutikliniame ekrane, kuris nuo šiol įrengtas arčiau vairuotojo, kad būtų lengviau naudotis. Tuo tarpu naujoji internetinių paslaugų programėlė Lexus Link padeda gerinti vairavimo patirtį, suteikdama išmanių funkcijų, pvz., nuotolinio oro kondicionavimo ir užrakinimo (atrakinimo). Išnaudodama Joy socialinių tinklų kanalus, kampanija apima jaudinantį turinį, sukurtą specialiai „Instagram“ ir „TikTok“. Tai – dar viena galimybė pasiekti naują, labiau socialiai orientuotą auditoriją.

Papildomos pagrindinės Lexus UX funkcijos ir patobulinimai – pristatyta nauja „F Sport Design“ komplektacija su sportiškais išorės dizaino akcentais, adaptyvioji kintamoji pakaba (AVS) ir priekinis bei galinis stabilizatoriai (standartinė UX F SPORT įranga). Nauja kėbulo spalva, galimybė rinktis du atspalvius ir salono apmušalų asortimentas leidžia susikurti išties individualizuotą aplinką tiems, kurie gyvena Lexus pasaulinio pripažinimo pelniusios „Omotenashi“ filosofijos ritmu.

UX naudojama patobulinta Lexus Safety System+ su pagerinta priešavarine sistema. Automobilyje diegiama posūkio sankryžoje pagalba, leidžianti sankryžoje saugiau pasukti kairėn ir dešinėn. Tuo tarpu avarinio vairavimo pagalba padeda vairuotojui išvengti kliūčių nenukrypstant nuo užimamos eismo juostos.

Joy Crookes: „Man energijos ir įkvėpimo suteikia įvairiausiais pavidalais pasireiškiantis kūrybiškumas. Dirbdama naujojo UX kampanijoje, gavau progą iš arti stebėti Lexus pasiryžimą puoselėti meistrišką kūrybiškumą. Kaip ir kiti Lexus UX klientai, visada siekiu išreikšti save. Man pasisekė, kad galiu tai daryti per muziką, madą bei meną ir esu dėkinga Lexus už naują galimybę tai darsyk išreikšti“.

Lexus Europe viceprezidentas Pascal Ruch: „Joy įkūnija Lexus aistrą ir energiją kūrybiškumui, dizainui bei tvarumui. Jos unikalus stilius ir drąsi asmenybė leido jai puikiai atlikti naujojo Lexus UX ambasadorės vaidmenį”.

 

#Lexus     #LexusUX     #LexusXJoyCrookes    #ExperienceAmazing