- Britų dainininkė, dainų autorė ir atlikėja pristatyta kaip naujausia Lexus UX ambasadorė
- Kampanija žymi naujojo kompaktinio krosoverio UX pristatymą. Tai – vienas geriausiai parduodamų Lexus modelių Europoje
- Joy hitas „Feet Don’t Fail Me Now“ panaudotas kaip televizijai skirtos reklamos garso takelis
- Kampanija visoje Europoje prasidėjo 2022 m. rugsėjo 12 d.
Lexus pristato savo naujojo UX kampaniją, kurios veidas ir balsas – tarptautiniu mastu pripažinta BRIT ir „Mercury Prize“ nominantė Joy Crookes.
Šis bendradarbiavimas žymi Lexus strategijos permainas norint pasiekti jaunesnę, įvairesnę ir socialiai orientuotą auditoriją. Joy Crookes tarsi įkūnija naujuosius Lexus vairuotojus ir perteikia kitokį požiūrį į modernią prabangą ir stilių.
Įspūdingas Joy stilius – išpuoselėtas kultūrų ir epochų derinys, kuriam įtakos turėjo įvairove pasižyminčiame Pietų Londone praleista atlikėjos vaikystė. Todėl kiekviename jos kūrinyje atsispindi sąmoningai unikali ir galinga estetika. Tai jai padeda nuolat plėsti vizualinio meno ribas pabrėžiant savo kultūros tradicijas. Joy Crookes savo veikla skatina didinti visuomenės susidomėjimą jai artimomis problemomis, įskaitant tvarumą. Atlikėjai svarbu, kaip ateities kartos išnaudos natūralias erdves, iš kur jos beateitų.
Naujosios kampanijos šūkis – „Energija, vedanti Jus pirmyn“. Joy vaizduojama besimėgaujanti UX kaip erdve, iliustruojančia vaikystės svajonę tapti pasaulinio garso atlikėja. Automobilis – Joy kūrybiškumo priemonė ir spartaus gyvenimo ritmo atspindys. Išnaudodama savo aistrą ir energiją, Joy nenuilstamai juda pirmyn.