1. Lexus modeliai
  2. LBX World Premiere
  3. Performance & Powertrain

DINAMIŠKAS NAŠUMAS: NAUJA LEXUS PLATFORMA

LBX – pirmasis Lexus modelis, gaminamas mažų automobilių pasaulinės architektūros platformos GA-B pagrindu. Ji buvo iš esmės pritaikyta Lexus reikalavimams. Pagrindiniai architektūros privalumai – žemas svorio centras, platesnis tarpuvėžis, trumpos iškyšos ir itin standus kėbulas. Be to, šios savybės yra automobilio vairavimo malonumo pagrindas, kuris padeda užtikrinti Lexus vairavimo potyrį iki šiol mažiausiu formatu. Architektūra padeda sukurti natūralų vairuotojo ir automobilio dialogą, užtikrina nuolatinį pasitikėjimą, kontrolę bei komfortą.

Vyriausiasis inžinierius Endoh teigia: „Norėdami sukurti Lexus vienybės su automobiliu jausmą, stengėmės pasiekti vairavimo judrumą, kuris maksimaliai išnaudotų mažo automobilio dydžio ir svorio privalumus. Tuo pat metu kaip niekada daug dėmesio skyrėme pagrindinėms savybėms tobulinti, pernelyg nepasikliaudami elektroninėmis valdymo priemonėmis.“

Elektroniniu būdu valdoma stabdžių sistema apima automobilio stabdymo laikysenos kontrolę. Taip automatiškai subalansuojamas jėgos paskirstymas tarp priekinių bei galinių stabdžių, išvengiant siūbavimo pirmyn-atgal ir užtikrinant tolygų, stabilų važiavimą. Taip pat padedama sumažinti kėbulo svirimą posūkiuose, todėl automobilis išlieka komfortiškas ir stabilus bei pašalinamos vibracijos.

NAUJOS KARTOS LEXUS HIBRIDINĖ PAVARA

LBX aprūpintas naujos kartos įsikraunančia Lexus hibridine elektrine sistema su kompaktišku ir lengvu 1,5 l trijų cilindrų varikliu. Siekiant padidinti efektyvumą, sumažinti nuostolius, svorį ir dydį, buvo iš esmės pertvarkyti pagrindiniai hibridinės sistemos komponentai, įskaitant transmisiją ir galios valdymo bloką. Taip pat įrengtas naujas mažos varžos ir didelės galios dvipolis nikelio metalo hidrido (NiMH) akumuliatorius, kuris suteikia papildomą elektrinio motoro pagalbą greitėjant ir išplečia automobilio elektros režimo galimybes.

Galios agregatas sureguliuotas taip, kad mieste ir vingiuotais užmiesčio keliais būtų galima mėgautis maloniu vairavimu, o jo valdymas ir linijinis pagreičio pojūtis labiau priklauso nuo to, kaip vairuotojas spaudžia greičio pedalą. Vairavimo savybes taip pat pagerina hibridinės sistemos valdymo funkcija, kuri tiksliai suderina variklio garsą ir pagreitį. Dėl hibridinės sistemos patobulinimų, važiuojant elektros režimu galima mėgautis didesniu greičiu, nuvažiuoti ilgesnį atstumą maksimaliai padidinant LBX efektyvumą.

Autentiška LBX visureigio savybė – Lexus pasirinktinė visų ratų pavaros sistema „E-Four“, kurioje ant galinės ašies montuojamas papildomas elektrinis motoras. Greitėjant, važiuojant posūkiuose ir ant prasto sukibimo dangos, sistema automatiškai nukreipia varomąją jėgą į galinius ratus, padėdama išlaikyti automobilio stabilumą ir vairuotojo pasitikėjimą.

LBX prabangos statusą liudija ir Lexus pastangos suvaldyti triukšmą bei vibraciją (NVH). Pavyzdžiui, prie variklio prijungtas balansavimo velenas, kuris padeda sumažinti vibraciją, dėl kurios salone galėtų kilti ūžesys. Ypatingas dėmesys skirtas durelėms, kuriose įmontuoti slopinimo lakštai, kad būtų slopinamas aukšto dažnio triukšmas, bet stiprinami žemo dažnio garsai. Taip gaunamas aiškus ir malonus garsas.