1. Lexus modeliai
  2. LBX World Premiere
  3. Design & Craft
Spartusis pasirinkimas

IŠORĖS DIZAINAS: NAUJA LEXUS TAPATYBĖ

Lexus dizaineriai siekė sukurti automobilį, kuris būtų labiau atpalaiduojantis nei formalus ir pasižymėtų autentišku, nesudėtingu stiliumi, su kuriuo žmonės iš karto pajustų ryšį. Svarbiausias dizaino aspektas – nauja priekinė dalis, tarsi sulaužanti verpstės formos groteles (pastarąjį dešimtmetį būdingą dizaino bruožą) ir vedanti Lexus į naują erą. 

Sklandžios, berėmės grotelės atkartoja LBX verpstės formos kėbulo linijas ir prisideda prie tvirtos bei dinamiškos automobilio stovėsenos. Be to, jos aerodinamiškai efektyvios, nes padeda išlyginti oro srautą aplink automobilį ir virš jo. Naujas priekinių žibintų dizainas kuria ryškų vizualinį kontūrą, o dieniniai ir posūkio žibintai yra integruoti dvifunkciuose blokuose. Šiuo nauju išdėstymu žibintams būdinga „L“ forma pakeista taip, kad jie būtų nukreipti išorėn, o ne vidun ir atitiktų kiekvieno posūkio žibinto kryptį.

Galinė automobilio dalis taip pat pasižymi tvirta stovėsena. Valstybinio numerio lentelė nuleista ant buferio, kad ant bagažinės dangčio esantis LEXUS užrašas būtų geriau matomas tuščioje erdvėje. Be to, naujausia Lexus firminės „L“ formos šviesų juostos evoliucija palieka didesnį vizualinį įspūdį, o posūkių ir atbulinės eigos žibintai (kai nešviečia) atrodo santūriai.

Žemas priekinis dangtis, su kėbulu susiliejantys vidurinės linijos apvadai, vartų stiliaus galinis stogo aptakas ir preciziškas žibintų dizainas pagerina aerodinamines savybes ir prisideda prie LBX efektyvumo, stabilumo bei greitos reakcijos. Kėbulo spalvų paletėje – ryškūs atspalviai ir Lexus sodriai švytinčios „Sonic“ dangos. LBX versijas „Emotion“ ir „Cool“ galima rinktis su dvispalvio dažymo variantu, derinant bet kurią spalvą su kontrastingu juodu stogu.

SALONO DIZAINAS: PAPRASTUMAS IR ELEGANCIJA, MEISTRIŠKUMAS IR AUKŠTA KOKYBĖ

Lexus dizaineriai siekė sukurti paprastą ir rafinuotą saloną, kuris suformuotų aukštesnio segmento modelio įspūdį ir stilių. Šį efektą lemia trys pagrindiniai elementai: geras matomumas su atviru vaizdu ir paprastu, sklandžiu prietaisų skydeliu, didelės erdvės pojūtis salone ir valdingumo įspūdį paliekantis centrinis valdymo pultas.

Aukščiausios klasės kokybę ir dėmesį detalėms liudija siūlomi apmušalai ir komplektacijos, pasižyminčios dideliu vizualiniu bei jutiminiu patrauklumu. Be aukščiausios kokybės pusiau anilino odos galima rinktis veganišką interjerą, kurio sėdynių apmušalams, vairui, pavarų svirčiai ir durelių apdailos detalėms naudojama sintetinė oda bei medžiagos.

LBX taip pat įrengiami nauji „Tsuyusami“ medžio anglies apdailos intarpai, sukurti naudojant naują plėvelės metodą, pagal kurį keliais sluoksniais išgaunama įspūdingos tekstūros išvaizda su gylio pojūčiu. Salono apšvietimas dar labiau sustiprina „Omotenashi“ efektą: vairuotojas bei keleiviai tarsi kviečiami įlipti vidun ir automobilyje jausis kaip namie. Įvairias salono dalis išryškinančiame apšvietimo dizaine siūloma 50 spalvinių variantų, suskirstytų į skirtingas nuotaikas kuriančias temas.

Vairuotojo vieta sukurta pagal Lexus koncepcijos „Tazuna“ interpretaciją, kuri pirmą kartą pristatyta vidutinio dydžio visureigyje NX. Pagrindiniai valdymo elementai ir informacijos šaltiniai išdėstyti arti vairuotojo, todėl jiems valdyti pakanka minimalių rankos bei akių judesių. Tokiu būdu vairuotojas gali sutelkti dėmesį į vairavimą ir bus minimaliai blaškomas. Vairo padėtis ir kampas tiksliai apskaičiuoti, kad vairuotojas galėtų mėgautis tikslaus vairavimo malonumu.

Horizontalus prietaisų skydelis yra švaraus ir paprasto dizaino, todėl padeda išlaikyti platų ir aiškų vaizdą. Jo forma iš abiejų pusių pereina į durelių skydelį ir tarsi apgaubia priekyje sėdinčius asmenis. Jaučiama didelė, bet kartu ir apglėbianti erdvė. Ištisinė šio dizaino linija papildomai padeda vairuotojui pajusti automobilio posvyrį posūkiuose. Dėl žemos sėdėjimo pozicijos vairuotojas jaučiasi vienybėje su automobiliu, o priekyje yra pakankamai erdvės keliams. Kad visi keleiviai gerai matytų, galinės sėdynės įrengtos šiek tiek aukščiau nei priekinės.

Bagažinėje telpa iki 332 litrų (modeliuose su priekinių ratų pavara ir nenulenktomis galinėmis sėdynėmis). Čia pakanka vietos dviem 75 litrų talpos lagaminams, kuriuos galima vežti po sulankstomu bagažinės skyriaus uždangalu.