1. Discover Lexus
  2. Performance
  3. Motorsport
Spartusis pasirinkimas
GALIA

AUTOSPORTAS

Tulūzoje įsikūrusi „Tech1 Racing“ komanda jau antrus metus iš eilės „GT World Challenge Europe“ lenktynėse bendradarbiauja su „Lexus“. Pagaliau sugrįžtant į įprastą ritmą po COVID-19 pandemijos, sekite šio sezono komandos rezultatus siekiant laimėti GT3 klasės „Silver Cup“ trofėjų.

Norėdami susipažinti su Lexus unikaliu ir intensyviu pasiryžimu siekti sportiško našumo, tiesiog pažvelkite į mūsų superautomobilius ir lenktyninius automobilius. Atrasite ypač galingos vairavimo patirties, kuri pasiekta nenuilstamai tobulinant ir testuojant automobilius lenktynių trasoje.

Superautomobilio įkvėpimas

Mūsų dešimtmečio trukmės misija sukurti neprilygstamą automobilį galiausiai nutiesė kelią iš tikros aistros gimusiam kultiniam superautomobiliui LFA. Jis kaip moderni ikona didelio našumo pasaulyje nustatė naują standartą. Tapęs mūsų asmeniniu etalonu, jis įkvėpė Lexus našumo ateitį.

 

Legendinis statusas

Superautomobilis LFA – tai Lexus našumo įsikūnijimas ir mūsų F filosofijos šaknys. Nors LFA pristatytas 41-osios Tokijo tarptautinės automobilių parodos metu (2010 metais), šiandien jis vis dar pripažįstamas legendiniu superautomobiliu.

Jis išskirtinis ir trokštamas, nes pagaminta vos 500 vienetų. Jų nedaug, tačiau jie daro reikšmingą poveikį. Automobilių pramonė anuomet šį modelį priėmė itin audringai. LFA kaip ilgametė mūza įkvėpė LC ir kitus Lexus asortimento F modelius.

Parengtis lenktynėms

Lenktynių trasa – viena iš konkurencingiausių aplinkų, kuriai ruošiami mūsų superautomobiliai. Jie projektuojami siekiant padėti komandoms nugalėti konkurentus ne tik greičiu, bet ir visais kitais našumo aspektais.

Pergalinga formulė

Lexus tapo pirmuoju automobilių gamintojų iš Azijos, kurio modeliai laimėjo VLN ištvermės čempionato lenktynes, vykusias Niurburgringo šiauriniame žiede. RC F GT3 prototipas pelnė bendrąją pergalę VLN9 lenktynėse 2016 m. spalio 8 dieną. Šiame įspūdingame modelyje  gausu pažangių technologijų, kurios skirtos padėti maksimaliai išnaudoti daugiau nei 540 AG išvystantį variklį.

Jame sumontuoti specialiosios paskirties priekiniai sparnai, kuriais siekta maksimaliai sumažinti oro pasipriešinimą. Aukštai įrengtas platus galinis aptakas generuoja pakankamai prispaudžiamosios galios stabilumui ir greičiui staigiausiuose posūkiuose padidinti. Visa tai ir dar daugiau paverčia jį tikru ginklu trasoje ir malonumu vairuoti bet kokiam pilotui.